- Emma bloggar.


Alla antecknar nu ! Emma är här och jag är johannas gästartist ! Hahha , jag är hennes idol . Fast hon är inte min idol för att jag gillar Amy Diamond . Och jag vet att ni också gillar henne ! Liksom bara titta på henne . Värsta snygga gluggen och jagär så sjukt avundsjuk ! HAhah XD Aa i allafall , idag hade jag och Gidholt kalas ! Men det kom inga :( Men sen märkte vi att vi inte hade bjudigt några , så vi hade kalas själva . HAha , började kl. 14.00 för vi kunde ju inte vara ute senare eftersom då skulle det blivit mörk ! hahha , vi är ungefär "sååhär" seriösa . HAhah men vi vet att ni älskar oss ändå ! Puss

// Emma


Kommentarer
Postat av: sofíe the king

vf bjöd ni inte mig? :'(

2009-05-01 @ 19:38:02
URL: http://soffiepropp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0