-Emma bloggar

Johanna Gidholt , du är en av mina bästa vänner . Du är så otroligt bra . Det finns ingen som du , du är speciell på dit sett , vilket är skitbra . Jag kommer alltid finnas här för dig , för jag vet att ud alltid kommer finnas för mig . Och även om du gillar låten "är du vaken lars" så kommer jag alltid älska dig . Hah , det är okej johanna ! Haha . Och jag vet att jag är din idol och det är okej johanna , jag lovar ! ;) Hah , skämt och sido . Alla minnen med dig är så otroligt härliga och jag vill att vi ska följa våra mammors spår att vara inprincip bästa vänner när vi blir gammla som dom :D Att skratta med dig känns verkligen äkta och jag älskar dig så otroligt <3

//Från din Cola / Amy Diamond älskare Emma . Pusspådig <3



Lika seriös som vanligt (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0