Another day and I made my way through.


I close my eyes and I'm with you again
But in the end I can still feel the pain
Every time I hear your name


Idag har vi varit på ungdomsmottagningen på studiebesök med skolan , vi började halv 11, men självklart trodde jag att vi börja halv 10 så gick upp sjukt tidigt i onödan. Men när vi kom dit fick vi lyssna på en. Men det jag fastnade för som hon sa var att dom som har mest sex är dom mellan 39-69 år, helt sjukt tänk er det är era föräldrar och deras föräldrar oxå, grooose!! Men sen åt becca och jag på donken och sedan var det matte och svenska, ganska slapp skoldag.

När jag kom hem hade jag bestämmt mej för att inte träna för min syster fyller 19 år idag men en timme innan träningen börjar ändrar jag mej och får stressa som ett as. Men när jag kom hem fick jag syn på världens sötaste kusin och den bästa farmor i hela världen, men dom skulle typ åka när jag kom. Sen när amanda åkte kom min andra coola kusin och kollade lite på hockeyn, han har själv kört in med hela huvet i rinken och har typ fått hjärnskakning, stackare säger jag bara till honom. Nu ska jag plugga kemi eftersom vi ahr ett äckligt kemiprov imorrn om eld och brand.

Jag har inte skrivit så mkt i bloggen, har inte pallat men nu ska jag försöka ta tag i det.

Spelade match igår och vann med 1-0 emot smedby, känns skönt, sen har det hänt massa andra roliga grejen i helgen som jag inte orkar ta nu eftersom dethär inlägget blir överdrivet långt o ingen kommer typ orka läsa det förutom Rebecca eftersom hon läser så snabbt. Så varesegod till din lässtund Becca.

Kommentarer
Postat av: becca

haha läste inte allt men sen såg jag mitt namn så då var jag ju tvunge natt göra dte ;)<33

2009-03-10 @ 14:36:57
URL: http://beccaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0