Trouble is my only friend, and his back again.



Idag har varit en jobbig dag.
Hoppat på kryckor hela dan och det har varit extremt jobbigt eftersom jag inte vet hur man gör. Ramlade ett antal gånger. När jag kom hem sov jag som vanligt och sedan fick mamma skjutsa mej till B där vi lyssnade och sjöng massa till musik, alltid myspys med dej.

Foten=BLÅ

Idag va det matte muntliga i Np, gick rätt så bra tkr jag allt. Sen hade vi svenksa prov och kunde inte konsentrera mej typ för foten bara dunka. Känns inte som om jag klagar lite men men det får ni stå ut med.

Imorrn är det öppet hus i skolan, mamma får skjutsa mej, annars orkar jag inte gå. SKa bara ha engelska i 40 min. Skulle ha haft idrott oxå men som ni nog vet nu kan jag inte vara med. Men det som är skönt är att vi är LEDIGA på måndag.
Johanna goes bananas.!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0