people learns from their mistakes.


Vrf ska man välja en kille som bara vill ha sex när man kan hitta en kille att dela sin kärlek med?


Is there someone out there that's gonna melt my heart away and take me to another place?

someday I'm gonna find
a guy that's gonna change my life
and I tell you one day just wait and see
true love is waiting out there for me.

Igår blev det inget foto men vi kanske ska ta det nån annan gång ist, hoppas vi iallfall. Men efter det blev det iallfall att bowla, vilket jag är säämst på, såklart kom jag sist. Jag körde med Rececca som kom 1:a och Gren kom kom 2:a. Sen när det va slut kl 2 typ väntade jag på Emma, Sofie, Sara och Amanda till halv 3 när deras film va slut. Vi gick lite på stan och sedan gick jag, Amanda och Emma till expresso hous och dom köpte oboý, men jag hade inga pengar eller lust att köpa nått. Sen blev det Kåpan med cissi och becca, det va bra men endel bidrag söööög. Men det va kul.

Idag har det varit vanlig skola och efter sov jag lite och sedan åkte jag till träningen. Vi körde lekar som uppvärming typ, askul haha sedan körde vi styrka. Nu sitter jag här nyduschad och ren med Engelska läxan bredvid mej som jag ska ta tag i snart. Pussy ♥   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0