måndag-23-03-09

Vi började skolan en halvtimme senare än vad vi skulle egentligen. Satte oss i aulan och väntade på dagens gäst. När vi har suttit där ett tag skuttar 5 gubbar som sjunger i en kör och kallar sig själva för gruppen men. Inte världens bästa om man frågar alla som satt där, eftersom det är en högstadieskola inte ett ålderdonshem. Sen efter dää va det bara englelska sen slutadevi, alla för lärarna skulle på nått möte.

Jag åkte hem till Emma och vi gjorde pankakor, såklart så stekte vi oxå. Ni kommer fatta om ni kollar på en bild som jag inte har orkat lägga i på datorn. Lägger upp den på bloggen om ett tag!!!

Vi åkte till stan och jag hittade en tröja. Sen fikade vi. Efter dää åkte vi hem och jag bytte om sen va det träning. Våra nya träningskläder hade kommit.

kören(bilden tagen ifrån becca)


Tröjan (hm)



Träningskläder (orkade inte ta kort på byxorna)

Kommentarer
Postat av: emma

vi steker alltid johanna! ;)

hoppas att bilden aldrig kommer upp, ahhaha

tröjan var super, du är bääst :) <333333

2009-03-24 @ 18:44:35
URL: http://woorky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0