I don't care what you think!

jag bryr mej inte om du hör vad jag säger för du är endå bara en wannabe. En jävla fjortiswannabe. En som tror att hon är älskad av allt o alla, men ditt liv är bara fejk. Jag står för det jag sa och du borde få höra det, just nu va det bara så att jag sa det annars hade det varit nån annan. Så fortsätt leva ditt patetiska liv.


du kommer snart inte palla leva ditt ''bra'' liv. För man kan inte leva ett liv utan vänner, o vänner försvinner när man snackar skit. Jag vet att du har snackar skit om mej o du är inte den enda, men jag är den jag är och ingen annan. Du tror att du är miss perfect och alla vill ha dej, men se hur det går, inte så jävla bra.
STÖR MEEEEEJ NÅGOT ENORMT!


Texterna är om 2 olika bara så ni vet. o jag vet att jag har blivit kallad bitch på senaste tiden både av mina lärare vänner och familj och dethär gör säkert inte saken bättre men va tvungen att skriva av mej.

Kommentarer
Postat av: emma

<3

2009-03-08 @ 22:41:46
URL: http://woorky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0