varamon

idag åkte jag till Varamon kl 9 på morronen, fyyyfan va trött o seg man va då. Självklart bränner man sej som vanligt, mer än vanligt denhär gången, hela baksidan av mej är röd. Men blir Tinnis med becca imorrn iallfalll, men vi ska bara bada och chilla och inte sola så mkt.

Men när jag kom hem från varamon la jag mej och sov sen drog jag mej till emma där oxå sofie va, vi softa på emmas baksida, sen bestämmer vi oss för att ha vattenkrig för hennes pappa björn kommer ut från fönstret och börjar spruta vatten, först hade vi svårt att hitta nått att spruta med sen när vi hittar de tappar jag min så den går sönder , asså biggestfaiil

Sofie:
Det går nån där ute, de e en björn.




Kommentarer
Postat av: sofie

jag e så smart :D:D:D:D:D:D:D:D <3

2009-06-29 @ 13:27:13
URL: http://soffiepropp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0