Dagen: 27 juli



Igår va jag på stan med sara och inhandlade 2 tjocktröjor, vet att de e sommar men just nu känns de inte som de, och de är ganska kallt på kvällarna. Aja jag e nöjd iallfall. Sara köpte oxå en tröja. Sen gick vi och fikade och träffade Amanda och Linda, satt där ett tag sen när vi har gått kommer jag på att jag har glömt min påse, förvånande , svar nej

Men sen satt jag och väntade på bussen då kommer en galen brud springandes emot mej, de visade sej va Jossan. Då bestäämmde vi att hon skulle följa med mej hem. Vi åkte hem och satt och snacka lite och satt vid datorn. Sen åkte hon hem och jag åkte vidare till Lisa där även Sara, Simon och Martin va. vi kolla på film och så. Såklart blev ajg jäte pigg när vi skulle sova så sara och jag satt och garva och snacka jhur mkt som helst så ingen kunde sova, förvånande igen , svar neej.

Sen skulle Sara åka hem kl 9 på morgonen så jag hängde på och åkte hem och sov till kl 2 och nu sitter jag här. Trevlig dag/natt/morgon med bra människor.

Kommentarer
Postat av: sara

Haha dom får ju skylla sig själva som ens vågar sovar brevid oss :D

2009-07-28 @ 17:20:16
URL: http://realize.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0