- Ett liten kvällsinlägg från lilla Emma.

Haaaallå , ska bara säga att Giddan har huvudvärk , så hon sover nog just nu . Och nu har jag också huvudvärk , Det typ suger , men om man tar en liten ipren så brukar det gå över , fast panodil funkar också . Sen kan man ju smörja in hela huvudet med typ zon eller vafan det heter, fast det lär ju inte funka så egentligen kan man bara leva med huvudvärk och hoppas på att det ska gå över . Hhah , och nu börjar det här inlägget bli väldigt ontressant och väldigt konstigt men det är sånt man får leva med , precis som med huvudvärk . Men det är väl kul att jag skriver lite och ni typ fattar ingenting ? Haha jag vet att ni gillar det . Och jag vet att jag gillar cola när jag har huvudvärk .Och jag känner mig jättecool just nu för jag dricker ur ett sånt där coolt glas man får från donken , riktigt fint lila glas . Haha , slå den vettja ! :D haha okej ni har säkret redan slutat läsa , men den som läser det här , är typ bääst nu, så pusspådig !! Men nu är jag trött orkar inte skriva mer .

Fuck you and have a nice day !!! :D<33

/Emmmsi . Bäst att ni får en bild på mig också (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0