• you and I ? I don't think so

I'm losing myself to somebody else.
But now I see

Cause the girl that you want
She was tearing us apart
Cause she's everything,
I'm not




Nu är det så sjukt mkt plugg i skolan o jag orkar inte med all skit som händer, o allt ska självklart hända samtidigt. Egentligen vill jag bara skita i allt just nu, allt förutom fotbollen. För fotbollen är mitt liv och det är så jag vill att det ska vara. Det är just därför jag ahr sökt in till ett fotbollsgymnasium för att jag ska få göra det jag verkligen gillar och brinner för. Men nu är jag sjuk och kan inte gör det jag helst av allt vill göra så jag slutar tänka på allt annat.
ITSUCKS SO PIP MUTCH.!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0