NYÅRSAFTON !


Det har varit en bra nyårsafton för min del, fick ju spendera den med bästa Emma m.f.

På kvällen träffade vi Rebecca, Cornelia & Lisa. Vid typ 11 drog vi in till stan.
Vi höll på att fira tolvslaget på bussen men hann med 2 min, puuhh.

Sen åkte emma och jag hem till mej men alla skulle gå till Emma och sjunga singstar så vi följde med, kvällen /natten slutade vid 5 halv 6 då det va dags att gå till sängs. Jag mådde inte så jätte bra när vi skulle go och lägga oss men trodde det vara var för att klockan va så mkt, men när jag vaknar dagen efter mår jag mer piss och det visar sej att jag har fått feber.

Nu vill jag bara bli frisk till DM, om jag blir uttagen (A)
 
PS: årets första puss gick till Emma hhahahahah :D


Dont say the words
if you dont mean it.








Kommentarer
Postat av: emmatibell

bääst, krya pårej gumman! <333

2009-01-01 @ 17:55:59
URL: http://woorky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0