Hemligt !!!

Idag vaknade jag bara en timme innan skolan började, orkade verkligen inte gå upp. Men som tur  är klarade jag att fixa allt så jag kom i tid. Men det blev inte lätt eftersom jag fick näsblod direkt jag skulle börja sminka mej, lätt o sminka sej med näsblod lixom. Men första lektionen var hk. Rebecca och jag gjorde muffins, fett grymma är vi o goda blev dom oxå, såklart. Sen var det slöjd, jag blev klar med min otroligt fula spegel. Lunch, pytt i panna, mums (noot). Sen var det bara att jobba med Islam på so:n och sen B-språk. Ganska slapp dag om man får säga det, men jobbigt att hosta som fan hela tiden så alla bara kollar på mej och frågar om det är jobbigt, klart som fan att det är jobbigt , SLUTA FRÅGA !!!

Nu ska jag bara plugga lite o sen sova typ. SOLONG SUCKERS






Ja andras blev ju inte helt lyckade, iallfall inte i färgen eller smeten som forsade ut som en vulkan ;)
Det ser ut som små smurfar and I like it ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0