B-laget nästa !

Idag vaknade jag av att min syster vred om nyckeln i dörren och direkt visste jag att jag hade försovit mej. Så jag gick inte på den första lektionen så utan stress gjorde jag iårdning mej som vanligt. Sen va det SO och sen lunch och sedan as lång rast för att vi inte hade idrott. Janne skulle ha hjärt o lung rädding med C2, vilket vi oxå hade senare på dan fast innan det hade vi musik.

När jag kom hem han jag bara äta sen direkt till träningen. Svinhalt va det, som att köra fotboll med skridskor. Så det gick skapligt asdåligt. Men innan vi skulle gå samlades vi och vi fick reda på om vi hade hamnat i U elelr B lag. Jag kom med i B. SKAPLIGT LYCKLIG. Nu gäller det bara att jobba så att jag får behålla min plats.

Kommentarer
Postat av: sofie

congratzzz <3 :D

2009-01-22 @ 12:13:14
URL: http://soffiepropp.devote.se
Postat av: emmatibell

grattis! jag visste att du skulle komma med! <33

2009-01-23 @ 22:12:40
URL: http://woorky.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för att ja me fick stå me you biiitchhhh :D<333

2009-01-24 @ 14:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0