090223

idag när jag skulle åka till skolan hittar jag inte mina nycklar, ringde mamma och när hon tillslut svarade sa hon att dom va i frådet. Missade första lektionen för va tvungen att leta efter dom.Dagen flöt på som vanligt tills jag kommer på att gymnasiepappret ska va inne idag. Ringer mamma igen som får komma med det. Sen blev det hem o sova sen träning. När vi kommer dit är det några som har krockar, när vi kollar nogare ser vi att det är en i vårt lag. Det va ingen liten krock heller , men alla klarade sej, vilken tur!

Nu ska jag kolla dumburken, prata med Felix, hoppas jag och sen lyssna på musik o sova .!



Kommentarer
Postat av: sofie

men, johanna.. har du tagit egopic. igen?







skoja (a) <3

2009-02-24 @ 15:08:09
URL: http://soffiepropp.devote.se
Postat av: johanna

Sv:klart haha , nadå det är faktiskt en balong som jag spräckte ;)<3

2009-02-24 @ 17:07:25
URL: http://priima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0