Ullared!



Är de vi som är snygga osminkade och frääächa!!

I'm in love with min ansiktsfärg på denhär bilden , helt rööd och sexiiiig men kan de bero på att jag trycker ihop huvet, skulle nog tro de !!

Idag var jag på Ullared med Mamma, Jossan och Anika, fyyfan va vi handlade, tror vi gjorde av med drygt 3000 bara mamma och jag, men de va värt de. Som tur är fick man med sej bästa Jossan som gjorde resan 1000gånger roligare!
Jag orkar inte lägga in bilder och så eller skriva eller nått, blev inte så många bilder för man fick ju tydligen inte fotta där inne, helt muppigt !!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sexigt!;)

2009-08-10 @ 15:13:48
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0