Tankar!

Just nu känns de som om jag lika gärna kan skita i allting, känns som om ingen vill ha mej, känner mej ful och äcklig.
 
De e nog den värsta känslan i världen, den känslan man har av att man inte räcker till som man är. man gör allt man kan för att få livet att funka men endå finns de nått litet skit fel som man lägger all energi på ist för att tänka mer på dom positiva sakerna. Just nu lägger jag all min energi på kärleken och eftersom den inte funkar så känns de som om ingen vill ha mej bara för att jag vet att han inte vill de längre. Känner mej ensam och förvirrad. 
Get out of my life and leave me alone, i need to think !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

godmorgon :))

www.hhilals.blogg.se

2009-08-09 @ 06:31:59
Postat av: Din bitch Emmma

Finns här nu och föralltid gumman (a)<33

2009-08-09 @ 13:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0