förhållanden

Vrf klarar jag inte att vara i ett förhållande i en längre tid för. jag har inte haft ett förhållande längre än en månad, jag är 16 år och har aldrig firat en månad med en kille. Vrf kan jag inte bara hålla mej kvar i ett förhållande. Nae för i början är jag så jävla kär och helt förälskad, men efter ett tag börjar jag tröttna, då är de inte nytt och inressant. De jobbigaste är att jag kan inte sluta känna så här heller. Jag måste skärpa mej, de e fan inget kul. Jag vill oxå kunna vara stört förälskad efter att man firat ett år tsm. Jag måste verkligen ta tag i mina egna problem nu.
Som ni nog nu förstår så är de slut med Mattias!
Nu är de bara för mej att ut och leta efter äkta kärlek för den kommer inte ta slut inte ens för mej.

Well I can't explain why is not enough
'Cause I gave it all to you

But there's no use in trying
When the pieces don't fit anymore

Kommentarer
Postat av: ellinor

svar: okej. haha hade med det problemet innan. Men not anymore :)

2009-08-08 @ 12:15:04
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: ellinor

hm jaddu jag hittade en seriös kille, sen var det äkta bara så:) inte som alla dem andra hahah xd

2009-08-09 @ 01:16:55
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0