Känslor & tankar!

Ibland vill jag bara spola tillbax tiden och tro lite mer på mejsjälv. Önskar att jag kunde ha sett saker lite tidigare inte bara tänkt på mejsjälv. Hade mitt liv sett anorlunda ut om jag hade gjort de, men nu är det endå försent. Egentligen är det dumt att jag tänkar på de, jag kan endå inte göra någonting åt de nu, men jag kan inte sluta. Jag förlorade någonting som då betyde och fortfarande betyder, någonting som är viktigt för mej, bara för att jag inte trodde att jag dög. Men om jag nu skulle kunna spola tillbaka tiden tror jag inte att det hade gjort någon skillnad, för jag tror fortfarande inte på mejsjälv, det är nästan det största probelmet i mitt liv, jag måste tro på mejsjälv och stå upp för den jag är. Jag har fått höra många gånger att jag är helt psyko men det är bara delvis jag, för den känsliga johanna finns där inne oxå, tro de eller ej.


Kommentarer
Postat av: emma

älskar dig <3

2009-04-04 @ 15:34:21
URL: http://woorky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0