Skola, Emma (:<3

Idag vaknade jag av att jag tyckte att klockan verkade va mkt,  jag insåg direkt att jag hade försovit mej och inte skulle hinna till mentorstiden.  Men jag fixade iårdning mej snabbt på en halvtimme och kom på att jag har ju gympa,
måste ringa till mamma så hon kan skriva lapp till mej, och sen måste jag ju självklart åka förbi hennes jobb och hämta den,  inte så jobbigt för det är ju påvägen till skolan men endå lixom. men när jag tillslut tagit mej till skolan så flyter dagen på rätt hyfsat iallfall. På gympan var jag inte med för har blivit förkyld, dricker massa te och äter massa halstabletter för att det ska bli bättre, vet inte om det funkar men bättre änn inget .
Det är två stycken nya som ska ha gympa med oss Mona och Fahia, dom kommer från ett annat land vilket vetjag inte, men det va väll rätt sköj föutom att dom inte kunde svenska typ, ganska svårt att prata med dom då, men det funkar. På svenskan gjorde killarna ett tappert förök att flytta fram klockan men Anders märkte ju såklart och flyttade tillbax den igen bara för att vi ska sluta exakt som det står på schemat... Sen när skolan var slut för idag så åkte jag hem gjorde en koppte och satte mej vid datorn, Emma frågade om jag ville följa med och kolla på match, Kenty-Hjulsbro lite senare för hon skulle gymma innan, och snäll som man är så säger man ju självklart ja. Matchen slutade 1-1. Efter matchen åkte vi till centrum och skulle köpa räkor, älssssskar räkor, det bästa som finns , men så kom vi på att man måste tina dom, så det gick ju inte , så tänkter vi köpa glass men så hade vi inget att äta den med så det fick bli en påsen naturgodis ist , lite nyttigt vart det ju iallfal. happpy, så åkte vi till gungan
OBS: gungade inte , haha satt bara i den och snckade. Sen när det började bli lite för mörkt och lite för kallt för oss så åkte vi hem.
Tack för en härlig dag.! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0