Match + Utkiksplatsen

Vaknade på morgonen av att papparingde och sa att Daniel hade ringt och frågade om jag ville va med och spela match med U-laget om en timme . Självklart sa jag ja och gick upp och drog mej hemmåt från Emma. spelade match det gick ganska sådär för min del men vi vann med 12-0 och jag gjorde ett mål, länge sen sist jag gjorde mål , just dää vi spelade mot Grebo. Sen åkte jag hem och duchade och så skulle jag åka till Emma men jag råkade somna så vaknade av att jag fick ett sms där hon frågade när jag skulle komma . OPPPS . Men tillslut kom jag till emma , vi åt och sen fixade vi iårdning oss och drog till Utkiksplatsen. När vi kom dit kunde ingen gå förutom vi och 3 till. Då kom polisen och sa att vi fick ta med alla till nått annat ställe, påvägen kom massa folk fråk ekh så det blev ett stopp där, då kom polisen igen och sa att grannarna hade klagat på oljud och för mkt ungdommar, så vi drog oss vidare mot donken där vi fixade vatten och gick på toa, men vart bortkörda därifrån för att en spla ner en tidning i toan och en sperka på beställningsgrejen, så dom ringde oxå polisen , men Emma och jag stannade kvar för att äta, sen drog vi hem och snackade och la oss och sov, somnade direkt. Men pusspå er alla glada människor :D


Kommentarer
Postat av: Emmmmma

Vi är bäst och jag älskar dig mega mkt ! <333333 :) Bäst är vi :D

2008-09-14 @ 13:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0