Långpromenad.

Nu har jag varit på långpromenad med Ebba, ganska mys faktiskt skönt och komma ut i friska lyften närdet enda man har gjort idag är att varit i skolan och suttit här. Ebba bet på en pinne som fastnade i gomen, men vi fick ut den efter ett tag , puuh  .  Men nu är jag iallfall hemma och väntar på att Emma ska ringa så jag akn gå ut med henne och Miriam.

Idag ahr jag bara varit i skolan coh sen när jag kom hem förväntansfull för träning så är den inställd idag igen bara för att det är så dåligt väder i marken . ''/  Jag har oxå målat mina naglar 3 gånger idag , skulle föröka göra fransk manikyr men jag va inte så jätte duktig på dää men 3gången vart oxå den sista då gick det hyfsat bra iallafall. Nu sitter jag här och stör mej på dom JÄVLA MOPEDERNA SOM SKA LÅTA SÅ IN I HELVETE MKT. Nu enkligen vart det tyst på dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0