This is just a dream .

Nu har jag kommit hem från farmor, vi har firat hennes 66års dag, (även fast den är på tisdag), grattisgrattis.
Men snart ska jag väll ta och städa sen bara slappa med antingen ONE TREE HILL eller GOSSIP GIRL , vad tkr ni?
Till det ska jag ha en stor kopp te och bara ligga i sängen och slappa, fast det kanske blir ändrade planer för jag ska igentligen va med Mattias men får se om man får tag i honom annars kan det ju va litesvårt. Ikväll måste jag plugga svenska, ska läga Yatzy till kapitel 13 ''/ suurt eftersom jag läser ju verkligen snabbt  ''/








Everybody's saying he's not coming home now
This can't be happening to me
This is just a dream


Kommentarer
Postat av: klara

gå in på www.designadinblogg.se & kolla under kategorin "bakgrunder". där någonstans står det nog :)

2008-09-07 @ 17:55:05
URL: http://krooz.blogg.se/
Postat av: juliawestman

One tree hill, första avsnittet i säson 6 har legat ute ett tag nu. Det är så bra! :))

2008-09-07 @ 19:32:36
URL: http://weestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0