Tisdag 3/6-08

Idag har jag vart i skolan ''/
-hemkunskap
, Det gick väll bra gjorde paj .
-SO, fick se på film, savins private Ryan.
-Engelska, lika tråkigt som vanligt, fick reda på att jag får G i slutbetyg.

Efter skolan åkte jag och Rebecca och solade och hon badade,
jag kom inte i,
det va asss kallt

När jag kom hem , var det direkt på med fotbollskläderna och ta sig till FÖRSTA träningen sedan skadan :D
känndes som en evighet sen man spelade , fast det va ju bara 4 veckor .

Nu är min Farmor hema hos oss för mina föräldrar är på Öland , (dom kommer hem imorrn)
Nu ska jag väll ta och sova snart, skola imorrn ju ''/
Fast vi börjar ju 9.30 :D
SAKNAR MIN EBBA SOM ÄR HOS FARBROR.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0