Onsdag 4/6-08

Idag har jag varit i skolan som vanligt (booooring)
SO-
hade nutidsoientering, jag jobbade sjävklart med Rebecca , vi fick 30 rätt av 50 , Tihi , bättre änn inget (A)
B-språk-
Såg på film , dendär Mary.
Matte-
Gjorde ingenting för vi hade vikarie och skulle köra senka skepp , men vi fattade inte hur man gjorde så vi fick sluta 30 min tidigare (:
Efter dää fick vi sluta, för vi hade ingen Kemi , hade haft prov på omprovstiden FÖRRA ÅRET så vi slapp denhär lektionen (:


När jag kom hem solade jag med min kära syster, tyckte vi blekfisar behövde dää, men nu är det andra bullar som gäller (;


SAKNAR MIN LOLLA NÅGOT OTROLIGT , FÖR HON HAR INTE KUNNAT KOMMA PÅ NÅGON TRÄNING HITILS DENHÄR VEKCAN FÖR HON HAR HAFT FÖRSOMMARSÅNG . MEN SOM TU ÄR SKA HON KOMMA PÅ TRÄNINGEN IMORRN (: , JOHANNA=GLAD
För er som är blinda är det en osriös bild (:<333

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dej mest gliiiiiiiiiid (A) pussspådej !

2008-06-04 @ 20:34:15
Postat av: Anonym

jag älskar dej mest gliiiiiiiiiid (A) pussspådej !

2008-06-04 @ 20:34:35
Postat av: Becca

vi ägde nutidsorienteringen:)))

2008-06-04 @ 20:51:47
Postat av: Becca

vi ägde nutidsorienteringen:)))

2008-06-04 @ 20:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0