8/6-08

Idag och igår har varit heldagar med min älskling Lolla <333


Idag åkte vi och badade i Berg, mysigt. När vi hade badat och solat ett tag drog vi oss några meter upp och kollade på när 94rorna (kenty) mötte vretakloster, kenty vann med 4-6. Men innan vi pkte hem så tog vi en glass :P mumms . Men nu ska jag bara ta och byta om, sedan är det baraa att dra sej till korpvallen och träna lite extraträning med Lolla och hennes pappa :).
 

Igår sov Lolla hos mej och vi hade myspys förutom att jag råkade hålla henne uppe hella natten för att jag pratade i sömnen och gick i sömnen , Uoopppps .      


 Det kommer bli en toppen sommar med min Lolla   :D<333



hitta en bild på mej så jag bjuder på den :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dej mest , alltid<333

2008-06-08 @ 19:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0