6/6-08

IDAG FYLLER MIN FARFAR 71 ÅR :D<3


Idag var vi lediiiga från skolan , riktigt skönt.
Jag var på IKANO med Rebecca idag, var tvungen att köpa bekini.
Dagens inköp:
-Bekini
-2 par skor

När jag kom hem solade jag på baksidan, märkte att jag har fått något konstigt på låret som jag får varje år,  fuuuult.
Sedan vare bara att ladda inför match , dricka typ 300liter vatten.
Match
en gick ganska bra , inte klockren precis men vi vann iallfall med 2-1 över skänninge. HÄÄÄRLIGT
Nu när jag kom hem blire inte att göra någonting , är helt slut , asså inte trött utan bara siten HAHA , känner mej helt matt i hela kroppen. Men nu ska jag snart sova om det går , så pöss o nattinatti.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0