25/06-08

Heeejsan,

Idag vaknade jag kl 13.30 typ , somnade ju vid kl 5 så det va inte så konstigt att jag skulle sova länge , ZZZZZZZZZZ
Sen så åkte jag in till stan , tog snålskjuts utav Jimmy men fick vänta ett tag eftersom han va tvungen att spackla en sak först , tillslut va jag vid simhallens aprkering där jag skulle möta Lolla, vi satte oss ner en stund för att hennes maskaraa hade gått sönder eller nått så jag tog mää mej min som hon fick låna, snäll som jag är , sen bar det av vidare till stan där vi mötte Emma & Annie , vi satt på donken och hade dää lite sköj, sen gick vi runt lite gran oxå , hehe, sen kom min syster och Jimmy och hämtade mej och nu sitter jag här återigen (:
Goodbye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0