22/06-08

Idag kom jag hem från loftahammar , skööönt, men orkar inte skriva vad som händer där hehe , kommer nån annan gång , det enda jag skriver är att det va inte jätte tråkigt iallfall som jag trode det skulle bli.
KIKARE+LITENTV = STORBILDSTV.

Detva iallfall nått jag lärde mej heheh.

Snart ska jag va med cissi , har inte vart med henne på några miljoner år,, sköjsköjsköj + åter sköj ahha , alltid lika kul med henne <3333
Det enda vi vet är att vi ska äta ute och sen gå på bio , sex and the city , riiktigt najs .
Sen får vi se vad som händer , puss på dej <333

För en kort sekund sen la jag in bilder från kameran , här kommer resultatet:


Kommentarer
Postat av: sofie

du är sötast <333

2008-06-25 @ 11:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0