22/06-08

Tjenare mittbena ,  

Idag ahr jag varit på Bio med min älsklings Cecilia , vi såg Sex and the city såklart (;
Den va as bra , man verkligen höll sej för att börja gråta :'(
Sen när bion va slut dä va då vandringen började,
Vi skulle gå till bussen och då ser vi att det är den sista som åkte förbi oss :@ fy fan asså
så vi tänkte ja men vi kna väll gå det kan väll va bra eftersom vi hade suttit ner så länge men nej nej,
då ska det börja regna oxå :@
Så vi sätter oss nånstans vid bokia typ, väntar tills det slutar regna, tillslut efter att ha vääntat ett bra tag slutar dää, 
så vi börjar gå igen vi startade musik så vi gick där och sjöng för hela Linköping ,  men vi hinner bara till Johannelund tills det börjar rega igen :@ vi sätter oss under ett träd och pratar lite o så, DÅ BÖRJAR DET BLIXTRA OCH ÅSKA :@ så vi kunde ju inte sitta kvar vid trädet men det gör vi endå typ as länge haha, så då springer vi till en busshållplats, så när vi kommer fram står det en gubbe där med cykel, om man ahr cykel cyklar man väll det tar väl ite så lång tid , men så sitter vi där i typ en hlvtimme innan jag tvingar Cissi att börja gå hemmåt hehe, (jag skulle sova hos henne inatt)  SÅ VI KOM TILLSLUT FRAM , PUUH andas ut typ haha men våra kläder är genomsura och äckliga så vi hänger upp dom , då ser vi att Cissis jacka har färjat av sej på hennes fina linne så då får vi spruta nått skit på dää innan vi kna göra oss redo för natten , vi snackade en stund sen somnade vi :D HÄÄRLIGT VÄRRE.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0