18/06-08

jag vaknade vid 11.30 nog det tidigaste jag ahr vaknat änn på lovet , bra jobbat :D
sen så fick jag ett sms av bäste Rebecca, just dää vi skulle ju va dag :D äntligen nått att göra :D
Vi kollade på supersugen , MC LOOOOVIN ;) 
efter dää va det dags för mej att dra mej hemmåt, skulle äta och så innan samlingen ;) Sen vare bara att ge sej av till hydro där det va samlin inför match mot mjölby södra :):)
Det gick ganska bra för mej men för laget gick det bra :D  vann med 5(6)-1 vet inte vilket det va riktigt, hehe
Skynda skynda hem för att duscha och packa väskan igen för att sendan cykla till Rebecca och se andra halvleken på Sverige-Ryssland.

Alla svenskar borde skämmas :@ hahaha ;)
naedå vi lyckas nog bättre nästa gånga, och om vi hade gått vidare hade vi endå fått möta Holland och då hade det bara varit hej & hejdå hahaha ;) . Efter matchen kollade vi lite på Sex and the city , ganska bra faktiskt, sen kollade vi på spanien-grekland, vi hade vart hur duktiga som helst och inte kollat innnan vad det blev haha , men så sommnar vi ifårn dää, buhhuu så vi vet inte vad det blev i den matchen :/:/ 

Men nu ska jag gå och fixa till mej lite puss o kram <3333



Beccas favvo;) Fernando Snyggingen Torres nr 9 i spanska landslaget:))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0