15/06- 16/06

Snart ska jag va med Emma, (ring om ni vill va mää). :D
Ska bara göra mej lite finare först hehe (A)(:

Ikväll blir det träning , jippi :D



Igår var jag med Emma Pemma , vi hade skit sköj,
jag hjälpte heme med en blogg :D(A) snäll som jag är.  www.woorky.blogg.se  kolla kolla :D
Sen gick vi ut och fottade , här är resultatet , elelr endel av dää :D


Sen gick vi in :D och åt kladdkaka, glass och nån musig rabarberpaj :D MUMMA :D
Till dä tyckte vi ju att en film skulle inte sitta helt fel , vi såg the notebook , den va bra en romantisk jävel varte (;
Den handlade om en kille och en tjej som träffades en sommmar och vart såååååå förälskade ,åhhh,
men tjejen är tvungen att åka bort och gå i skolan i new york så dom skills åt och sedan 7 år senare träffas dom igen , aa ni får se den själva, värd att de :D<33
 

Kommentarer
Postat av: Emma

myspys<3



Jag äääälskar dig<33

2008-06-16 @ 16:57:26
URL: http://woorky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0