14/06 + några dagar tidigare

Heeejsan svejsan i lingonskogen (:

Jag har inte orkat skriva så mkr här på sista tiden, men nu ska jag försöka att komma igång igen , det är ju iallfall SOMMARLOV.

Okeej för några dagar sen var det fotbollsturnering (:
Det gick inte jätte bra men vi kom iallafall till semifinal :D
Bättre lycka nästa år säger jag bara till oss :P

Två dagar efter fotbollsturneringen var det klasskamp :P

Det gick ju inte heller så bra vart diskade i masstafetten ''/
Så vi kom näst sist :P
Efter klasskampen , serverade jag 9:orna, det va ganska kul , man fick ju iallfall en biobiljtt :D
Efter dää så satt jag med Rebecca , Sofia & Lisa och pratde i typ 1000 år :P HAHAH
Sen märkte vi att det va fotbollsmatch pågång så vi gick och tittade  (:
Underbarkväll. Träningsverk i magen säger nog allt.


Sen på torsdagen var det en efterlängtad skolavslutning :D:D:D
Skulle va i skolan kl 7.50. slutade typ vid 9.00,
efter dää var det bara att gå hem , sen vare bara att dra sej till stan och träffa Lolla ,
Vi köppte Jordgubbar , och gick hem till Lolla och lagade Hamburgare, (Hamburbade)
Sen åkte jag hem , va så sjukt trött , somnade och sov i 4 timmar, när jag vaknade var det bara att sätta sej och äta ,
sen va det bara att fixa sej för en kväll i trädgårn . Skulle gå med Chloé m.m men fick inte tag på dom så gick dit mää Lisa , Cornelia & Rebecca, träffade flickorna från A1 först sen träffade men många fler. Tillslut träffade jag dom jag skulle gå med från början :P . men efter ett tag va jag med Lolla och Emma ist , sen på slutet var jag med Lisa, Cornelia & Rebecca igen, dom sista 10 min träffade jag Mattias.



Igår var det Jimmys dag .
FÖR HAN HAR TAGIT STUDENTEN, JA HAN HAR TAGIT STUDENTEN , FY FAN VA HAN ÄR
BRA
Kl 2 åkte vi hem till Jimmys ma&pa och åt mat och fikade , vid typ halv fel träffade jag Lisa,
Vi satt ett tag på donken och hade mys, sen skulle vi gå och köpa godis , då visar det sig att jag ahr tappat min 50lapp, BUHU ''( . Vi gick till stångebro och satt och hade kulikuligt  så VÅR bänk (; . Sen träffade vi nicklas m.m
Sen gick vi med han till en fest vid sporthallen va inte där så länge, sen åkte vi hem till lisa och kollade på HIPP HIPP HORA (: sen typ 00.10 skulle ma komma och hämta mej  (: en myspys dag med Lisa (:




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0