5/6-08

Först så vaknade jag utav att telefonen ringde , o självklart kan man ju inte sommna om :( TRÖÖÖÖÖT
Så då gick jag upp och satte mej vid datorn , HEHE
Fixade bloggen lite , visst blev den fin? (A)
Men så småningom blev det  att jag åkte till Emma som ska på kryssning imorrn.
Vi gick ut lite, vi gick till nån hästhage, ganska mysigt innan Emma roppade att jag stog i en myrstack , PANIIIIK,
Så vi åkte vidare och såklart ska vi åka vilse bland husen HAHA, Det är vi i ett nötskall, men såklart garvar vi bara åt dää, TIHI. sen åkte vi hem till Emma och skulle fixa med hennes blogg men allt bara lackaur så det funkade inte så bra får försöka nån annan gång när hon har kommit hem igen, Det blir priima :D

 
We are the MuppedShow.! :D


 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0