12/7-08

Idag vart vi väskta vid 9 för att vi skulle hinna vakna till och fixa oss innan markand i Horn  men våra familjer (:
Marknade är bland det bästa jag vet  :D<3
Jag köpte ett pat grod örhägen (:
Hittade inte så mkt för dom hade inga fula armband som jag gillar så mkt :(
På kvällen skulle våra familjer äta tsm, Grilltången i högsta hugg när det gäller våra familjer (A)
vi spelade yatzy och hade jordbubbar doppade i choklad , mmmmmmmmmmmm marabo ;)


Dom senaste dagarna har varit skitskoj, Älskar min otroligt underbara Emma (:<3
Från vaggan till graven (A)(:<3

Kommer bilder senare (: PussPuss

Kommentarer
Postat av: emma

som roligast med dig gumman.

älskar diig johanna <333

2008-07-13 @ 23:31:09
URL: http://woorky.blogg.se/
Postat av: iikarlsson

hur gjorde du så man kan höra en låt där uppe? :)

2008-07-14 @ 18:05:48
URL: http://karlssonbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0