10/7-08

Idag va jag med Emma , vi "såg" på The Ring, men vi flumma mest runt, som vanligt dårå måste jag säga (:
Sen skulle jag sova hos ´henne o då va vi tvugna att hämta kläder o sånt så vi gick hem till mej, samtidigt gick vi ut med Ebba eftersom ingen annan va hemma.  Vi spredde gatorna med våran sång kan man säga ;)

Vi hade myspys måste jag säga (:

Vi kom på yrken som Emma inte ska bli och de som hon faktiskt har en liten möjlighet till haha :

•  model
•  ståuppkomiker
•  steepupledare
•  poet
•  godistillverkare
•  godis köpare ( bara hon inte blir ett svullo)
•  kaktusodlare
 
Lite roliigt hade vi oxå ;)

•   emma som poet: 'ett mörker trängde in i rummet och lättade på trycket'

•  - tack det lättade på trycket (a)

• - ut med språket!
   - det är en böna.

• - Det finns något som kallas jordskalv.
   - Är det en dunder prutt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0