1-3/06-08

Jag skulle ha varit med Andreas i tisdags men det blev inte så för jag skulle till Farmor som jag inte ahr sett på 3000 år , hehe, mina kusiner va där oxå, sen sov jag över där . Nästa dag vakande man vid typ halv 9 , då hade Amanda kommit , hon skulle vara hos farmor hela den veckan eftersom dagmamman hade semester, sen åkte jag och sprang med mamma, sen gick vi upp och spelade fotboll. I onsdags gick jag ut på en morgonpromenad eller va man ska kalla dää med mamma, sen gick vi upp och spelade fotboll , det gick skit ... :@ , Sen åkte vi och handlade och köppte hårfärg till mej, sen åkte vi till stan för pappa skulle köpa nån bok men den fanns inte så han fick beställa den , sen skulle vi såklart fika enligt pappa , mne själv skulle han ju bara ha vatten , hahahhah, hela dagen på stan gick jag utan smink :O:O:O man blir nästan förvånad själv . men nu sitter jag och väntar på att vi ska skölja ut färgen,

Grattis till min älskade Cecilia som fyller 15 år idag , nu får hon cykla utan hjälm :D<333


Bilder på kusin Amanda och födelsedagsbarnet Cecilia.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0